torstai 5. syyskuuta 2013

Hassu Haaste

 Jossu Maailman Paras Paikka-blogista heitti minua hauskalla haasteella, kiitoksia kovasti.
Säännöt kuuluvat seuraavasti:
  1. Kerro pari asiaa itsestäsi tai päiväsi kuulumisista. Liitä myös kuva.
  2.  Vastaa haastajan kysymyksiin, jos se tuntuu sinusta mukavalta.
  3. Huijaa ja muuta haastetta mieleiseksesi.
  4. Keksi vaikkapa 10 uutta kysymystä, koska 11 on outo luku. 
  5.  Haasta paljon kivoja kavereita, äläkä ole kade, vaikka kaverilla olisikin enemmän lukijoita. 
Päiväni on alkanut suhteellisen kivasti. Minulla on todella harvoin päiviä, jolloin saan nukkua puoli seitsemää pitempään. 
Tänään miehellä oli kuitenkin hieman myöhemmin töihin meno ja ehti olla herättelemässä meidän koululaista. 
Oikeastaan en nukkunut sen pidempään kuin ennenkään, mutta sain makoilla sängyssä puoli kahdeksaan asti.  Luksusta!
Kouluun lähtö oli tänä aamuna sellaista huutoa, että oksat pois. 
Kuopuksen kanssa ollaan vapaapäivää aloiteltu hitaasti mutta varmasti. 
Päivästä näyttää tulevan kaunis syyspäivä ja tässä olen miettinyt mitä tehtäisiin.
Kuva pinterest
1. Mikä on oudoin tapasi?
hmm... Monissa jutuissa pitää olla tietty järjestys, mikä on toisaalta monesti ihan ns. turhaa tekemistä.
Töissäkin joistakin jutuista työkaverit huomaa milloin minä olen ollut töissä.

2. Jos sinulla olisi mahdollisuus tavata kuka tahansa julkisuuden henkilö (myös edesmennyt), kuka se olisi?
En kyllä osaa sanoa jotain yhtä tiettyä henkilöä, mutta varmaan joku musiikki ihminen.

Nyt jätän haasteen laittamisen eteenpäin, koska tämä on kiertänyt jo monissa blogeissa.

1 kommentti: