perjantai 4. lokakuuta 2013

Täydellinen elämä

Mulla on aina välillä tapana jakaa teille laulu, mikä kolahtaa mulle.
Suvi Teräsniska on yksi monista artisteista joista tykkään.
Tämä uusi kappale on kuin osa minua.

Mul on tapana ylös pistää
 Kokemukset vaikeat 
Pettymykset ja eron hetket haikeat
 Mul on tapana lauluun laittaa 
Myös ne hyvän muruset
 Joiden ohitse huomaamatta kävelet
 Mul on tapana mieltä purkaa
 Kertoo tosi juttuja 
Ja ne aiheet ovat kaikille tuttuja
 Mul on tapana lauluun laittaa
 Mitä kuulin, mitä näin
 Silloin kaikkea en kanna sisälläin

kertosäe: 
Elämä on varjoa ja valoa 
Joskus se kyyneliin tiristää
 Silloin kun itkun kaulukset
 Kurkkua kiristää
 Elämä on sekoitus onnea
 Ja surullisia vaiheita
 Meil on täydellinen elämä
 Täynnä laulun aiheita
 Meil on täydellinen elämä

Mul on tapana mieltä purkaa
 Kertoo tosi juttuja
 Ja ne aiheet ovat kaikille tuttuja
 Mul on tapana lauluun käyttää
 Tätä arpista sydäntäin
 Silloin kaikkea en kanna sisälläin

 kertosäe

 Kun mä laitoin paperille
 Kaiken minkä mä menetin
 Siinä samalla mä myös surut puolitin
 Kun mä laitoin paperille
 Kaikki hölmöt pelotkin
 Vihdoin laulaa ne myös ulos uskalsin

kertosäe 



2 kommenttia: