tiistai 24. maaliskuuta 2015

Keltaiset kassit taas tulevat

Joko siellä on katseltu Hullujen päivien kuvastoa?
Onko tarkoitus mennä hulluttelemaan?

Itsellä kyllä jää tällä kertaa hulluttelu ihan välistä
ja oikeastaan siellä ei ollut sellaista, mitä just nyt oikeasti tarvisin.
Katsoin kuitenkin jokaiselta päivältä sisustuksellisesti kiinnostavat tuotteet.
Tässä poimintani.

Keskiviikko
mielestäni tuotteiden suhteen parhain päivä.
Tuota Artekin valaisinta olen joskus miettinyt ja nyt olisi kyllä hyvässä tarjouksessa.



Torstai
Kivoja valaisimia ja tarjoiluastioita.
Verso Designin avainnaulakko alkoi kiinnostamaan.
Kivan näköinen!

Perjantai
Ihana Alessin sitruspuristin. Kaunis koristeena, raaskisko käyttää.

Lauantai
Suloinen lintupariskunta, mazen naulakko.
Nomess Copenhagenin säilytyslaatikoita olen joskus miettinyt pesuhuoneeseen.


Sunnuntai
Kaunis Le Klint-valaisin
Johtoi-valoroikkaa olen joskus miettinyt esikoisen huoneeseen.

Sellaisia poimintoja tällä kertaa.

5 kommenttia:

  1. Mä en onneksi löytänyt mitään yybersuper kivaa sieltä! Säästyypähän rahat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli oikeastaan vain tuo Artekin valaisin, mutta koska olin ehtinyt jo erään tilauksen tehdä niin ei voi muuta ostaa :)

      Poista
  2. Hullut päivät on mulle liian hullut :D. On jääny traumoja siltä ainoalta kerralta, kun kävin (80-luvulla ;)). Olin vissiin niin aloittelija, että mut jyrättiin ihan täysin ja ajattelin, että ei tää oo tosikaan, että ihan oikeasti aikuiset ihmiset vie toisiltaan tavarat käsistä.. Hui.
    Ehkä ei oo enää ihan sellaista, mutta jätän silti suosiolla väliin :)

    Lovebirdsit ja Le Klint olis näistä sun poiminnoista ne mun suosikit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, onneksi on nykyään myös netissä hullut päivät niin ei tarvitse kauppaan lähteä :D On siellä kyllä aivan hullu meininki!

      Poista
  3. Joo, selailtu on...Taidan käydä vain Herkussa tällä kertaa :)

    VastaaPoista