keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Kalenteri

Kuva finnishdesignshop.fi


Onko kalenteri sinulle aivan ehdoton?
Laitetaanko teillä johonkin ylös kaikkien perheenjäsenten menot vai muistatteko ne muuten?
Kumpi teillä yleensä muistaa paremmin lasten tai koko perheen yhteiset jutut?

Minulla kävi niin, että ilmeisesti kalenterini jäi Vuokattiin.
Mistään laukusta tai pussista sitä ei ole ainakaan ilmestynyt.
Soitinkin jo sen perään. Lupasivat lähettää jos löytävät.
En osannut kuvitellakaan kuinka tärkeä on se pieni vihreä kaverini.
Olen luonut siihen tärkeän luottamussuhteen.
Kuinka minusta onkaan tullut ihminen, joka on kalenterin orja.

Nyt sen vasta huomaan, kuinka yleensä sovin tapaamisia katsomalla onko kalenterissa vapaata.
Eletään elämää pitkälle eteenpäin. Miksi ei mennä enemmän just tässä hetkessä.
Kuinka ikävääkin on oikeastaan se, ettei kyläilytkään ole niin spontaania kuin varmasti ennen vanhaan.
Sovitaan monta viikkoa etukäteen milloin mennään jollekin tuttavalle kylään tai milloin he tulevat meille.
Mennäänkö enää kenenkää luo soittamatta etukäteen? Tuleeko teille koskaan yllätysvieraita?

Tämä viikko täytyy olla ainakin muistin varassa.
No okei, pakko ollut varmistella milloin olin sopinut esimerkiksi eskariopettajan kanssa tapaamisen.
Kyllä antoi hyvän kuvan tästä äidistä. Ei oo ihmekään jos tyttökin välillä on hieman hajamielinen :)
Onko minulla sovitut tapaamiset senkin takia hieman unohduksissa, koska olen täysin luottanut tuohon kivaan kaveriini?
Siitä on ollut niin helppoa tapaamiset yms. varmistaa.
Kokeilenko vielä ensi viikollakin hieman muistin varassa elämistä,
 vai pitäisikö varmistella eri paikoista milloin minun pitää olla missäkin.

Yleensä omaan kalenteriini olen myös merkinnyt tyttöjen menoja.
Meidän perheessä se olen minä, joka niistä huolehtii. Miehelle annan informaatiota.
Mies on tabletille laittanut kalenterin, jonka kautta minulle ilmoittaa poikkeusajat harrastusten suhteen.

Tuollainen kuvassa oleva Ferm Livingin sisustustarra-kalenteri olisi kätevä.
Kuukaudesta ja vuodesta toiseen sama.
Voi kunpa meillä olisi tuollaiselle paikka.
Harmi vaan, että sitä ei pystyisi kuljettamaan mukana,
 joten se pienempi muistikaveri on silti aivan välttämätön. Vai onko sittenkään?

IHANAA ILTAA! <3

Taas on ilmestynyt uusia lukijoita. Tervetuloa oikein paljon seuraamaan juttujani :)
Täällä enää päivä töitä ja sitten minulla alkaa "viikonloppu".

2 kommenttia:

  1. Mulla on kalenteri ollut käytössä vuosia ja toimii samalla myös vähän niinkuin päiväkirjana!! Kirjotttelen välillä sinne pidemmän kaavan mukaan päivän tapahtumia tai mietteitä! Tärkeimmistä tärkeimmät laitan puhelimen kalenteriin ja muistutuksen päälle :))


    Kivaa iltaa!

    VastaaPoista
  2. Minulle riittää ihan kännykän kalenteri. :) Miestä, jos pitää jostain muistuttaa niin sen kirjoitan eteisen liitutaululle.

    VastaaPoista