keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Olkkarin uutuutta

Minulla oli vuoden loppupuolella oikein kunnolla arpaonnea.
Nyt vasta tuli lahjakortti käytettyä.
Virkkausinto kun on yhtäkkiä minuun iskenyt, niin nämä tyynyt näyttivät oikein kivoilta.
Kyseisessä liikkeessä on kyllä paljon muutakin kivaa, joten valinnanvaikeus oli suuri.



Pellavavehot eivät muuten näytä yhtään kivoilta sen jälkeen kun lapset ja eläimet kulkevat niiden vierestä. 
Muutenkin kyllä kaipaisin jo uusia verhoja. 
Osaisiko joku vinkata paikkaa missä myytäisiin pitempiä valmisverhoja? 
Yleisesti myydyt 250cm pituiset on meille liian lyhyet.
Tietenkin yks vaihtoehto olisi mennä suoraan kangaskauppaan.

MUKAVAA KESKIVIIKKOA!

8 kommenttia:

  1. Aivan ihana tyyny!! Milloinhan mulle iskisi neulomisinspis :).

    Kivaa keskiviikkoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varo vaan, sitten voi koukuttua pahasti :) Kivaa keskiviikkoa myös sinulle!

      Poista
  2. Kiva tyyny :) Milloinkohan mut joku opettaisi neulomaan... ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt vain kipinkapin kirjastoon tai netistä etsimään neuvoa. Niillä minäkin oon päässyt alkuun. Ja minähän oon ollut käsityöopettajien painajainen. Enpä olisi tällaista taitoa itsestäni koskaan uskonut!

      Poista
  3. Kivannäköinen tyyny! Mattoako teet nyt vuorostaan :)?

    Sanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se kyllä kiva. En mä nyt vielä ainakaan mattoa tee.. Katsotaan syntyykö tuosta ideasta lopputulos.

      Poista
  4. Kerrassaan ihana tyyny! Mulla on samassa kohdassa kesken mun virkkaus ja mietin ite kans mitä siitä tulee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin tykkään. Hih, kiva tietää että on joku muukin virkkaaja joka ei aina heti tiedä lopputulosta. Mulla on nyt tuon tekeminen vähän jäänyt kun alkanut tehdä toista työtä

      Poista