keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Tarjoiluvaunuja

Olen miettinyt keittiössä olevaan "koloon" tarjoiluvaunua.
Alunperin tässä kohdassa oli ajatuksena nauttia aamiaista samalla katsoen pihamaalle.
Voin sanoa että tällaiset aamiaiset ovat laskettavissa yhden käden sormilla.

Tarjoiluvaunuun voisi laittaa leivänpaahtimen, blenderin jne.
Sellaista mitä tarvitsemme aika usein mutten halua niiden vievät tilaa pöytätasolta.
Haluaisin sen olevan sellainen mitä voisi tarvittaessa käyttää muuallakin kuin keittiössä.

Suurempana haaveena nämä kaksi.

Normann Copenhagen Block-pöytä
ja/tai
Swedese Teatime
Kuvat Swedese

Eri vaihtoehtoja etsiessä ihastuin myös House Doctorin tarjoiluvaunuun.
Ei kyllä just siihen paikkaan sopivin mutta kelpaisihan tuo johonkin muualle.


Ehkä joutuu tyytymään Ikean paljon halvempaan versioon.
Onneksi haaveilu ei maksa mitään.

MUKAVIA HETKIÄ PÄIVÄÄN!

4 kommenttia:

  1. Tosi ihania kaikki! Mun suosikki on tuo Swedese Teatime -tarjoiluvaunu♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä kiva. Itse tykkään varsinkin tuosta puunsävy-mustasta.

      Poista
  2. Mä haluaisin jonkun tommosen tarjoiluvaunun, esim. kolme ekaa on aika kivoja. Tosta viimeisestä tulee vähän mieleen sellainen kampaamojen kärry vaikka ei se ihan samanlainen olekaan. Ei toikaan huono vaihtoehto ole. Tohon voisi laittaa esimerkiksi kukkia tai käyttää just säilytyksessä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiiätkö että mulla kävi ihan sama ajatus mielessä tuosta Ikean kärrystä. Sitten yritin katsoa sisustuskuvia, missä tuo on. Swedesen valkoinen kärry olisi kans kiva, mutta siitä tulee mieleen sairaalankärry, joten siitä ehkä mielummin tuo musta. Ehkä mä oon kaikista eniten lämmennyt tuolle ekalle.

      Poista