perjantai 15. kesäkuuta 2012

Leikkimökki

Viime kesänä appiukko aloitti tytöille leikkimökin rakentamisen. 
Minä piirsin ja etsin kuvia minkä mallisen ja kokoisen mökin haluan. 
Appiukko niiden pohjalta rakensi. Välillä ollut aika hidasta rakentamista. 
Tytötkin jo kovasti odottavat milloin pääsevät leikkimään omaan mökkiin. 
Ovat myös suunnitelleet yöreissua mökissä. Jospa me tänä kesänä se toteutettaisiin. 




Vielä pitäisi mökistä lakata lattia ja maalata ulkopuolelta loppuun. 
Laittaa viimeinen porrasaskelma paikoilleen. Punainen postilaatikko on myös odottamassa. Mökin lähettyville haluaisin kasvamaan keijuangervoa. Ihanan värinen pensas.

Kuva Suomalainen Taimi


Sitten minä pääsen sisustuspuuhaan, mitä mielessäni olen jo vuoden miettinyt. 
Haluan mökistä vähän mummomökin tyylisen. Sisustus eri värejä mitä lastenhuoneissa kotona, eli ei vaaleanpunaista, limevihreää ja turkoosia. 
Ihana ystäväni lupasi virkata tytöille synttärilahjaksi punaisen juhannusruusumaton.
Kotona odottaakin jo Ikeasta ostettu keittiö ja penkki, 
mikä on näkynyt kuopuksen huoneen kuvassa.

Kuva Ikea

Vanhempani kävivät Haaparannan Ikeassa alkuviikosta. 
Äidin kanssa olin aikaisemmin puhunut, 
että tarkoitus ostaa sieltä myös pöytä ja tuolit. Puhelimessa yritin neuvoa millaiset, kun enhän minä muistanut niiden nimiä. Nämä ollut tarkoitus ostaa, mutta saa nähdä millaiset sieltä on tullut. 
Puhelimessa mietittiin ostetaanko valkoista vai punaista, vai molempia. Enää en edes muista mihin lopputulokseen tulin. Viimeistään alkuviikosta selviää kun käyn hakemassa tavarat kotiin.

Kuva Ikea


Kuva Ikea

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti