tiistai 22. tammikuuta 2013

Mahdoton kuvattava

Kissa nukkui suloisesti sohvalla, joten päätin ottaa siitä kuvia. 
Heti kun huomaa minun olevan lähellä, niin puskee vain lähemmäksi. 
Ei oikein kuvaaminen onnistu.

Aluksi vielä sattui olemaan kameranasetukset väärät.
Täytyy taas joku toinen päivä saada kissaa ikuistettua.

Nuo raidat <3




Täällä paistaa taas aurinko ihanasti.
Se on ikävä asia, että auringon valo näyttää kuinka likaiset meidän ikkunat on!
Parempi ettei katso sinnepäin. 
 Ihailee vain kuinka auringon valo tulee seinille ja huonekaluihin.

Aurinkoista päivää!

4 kommenttia:

  1. No mutta kuka sitä nyt paikoillaan on, jos jotain jännää on tapahtumassa;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! ja mitä se emäntä kameran kans vaan pyörii kun voisi antaa rapsutuksia :)

      Poista
  2. Voi mikä kisu! ♥♥ Awww! Tuo on sen värinen mitä olen aina ja ikuisesti halunnut! Mutta ei ole osunut kohdalle! :-/ Voi kun hän on suloinen! :-)

    Meillä tallustaa musta valkoiset neidit, toinen on hyvinkin kuvattava, tuntuu oikein nauttivan! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä suostuin kissaan vaan sillä ehdolla että tulee tuon värinen kissa :D Itse kun olen ollut enemmän koiraihminen. Kyllähän meidän edellinen kisu ja myös tämä hellyydenkipeä höpönassu on valloittanut mun sydämen <3 Mielellään enemmänkin hoitaisin mutta mulle iski allergia ja yritän välttää sylittelyä.

      Poista