maanantai 4. maaliskuuta 2013

Minä 18-vuotiaana

Tykkään lukea paljastuksia muista, joten jotain täytyy myös itsestäni kirjoittaa.
Facebookissa ja blogissa on kiertänyt ikä-haaste. 
Amalia antoi minulle iäksi 18. Katsotaan mitä muistan ;)

Asuin: Oulussa, vielä lapsuudenkodissa
Olin: lukiolainen
Ajoin: pyörällä :)
Pelkäsin: olinko vielä silloin niin huoleton, etten pelännyt juuri mitään
Työskentelin: lukiossa. Olikohan se kesä, kun tein puutarhahommia.
Halusin olla: vapaa, joka lähtee kokeilemaan omia siipiään.

Nyt olen 28-vuotias

Olen: kahden ihanan tytön äiti, vaimo
 Ajan: enimmäkseen volswagen golfia. Toisinaan miehen poloista
Pelkään:vaikka ja mitä. Pimeällä yksinään kulkemista, korkeita paikkoja, hämähäkkejä, huvipuistolaitteita.
Työskentelen: sosiaali-ja terveysalalla
Haluan:elämässämme ei tapahtuisi enää mitään suuria ikäviä tapahtumia.
Eläisimme onnellisina yhdessä.

Jos haluat minulta iän, niin kerro siitä tämän postauksen kommenttiboksiin.

IHANAA UUTTA VIIKKOA KAIKILLE!

Ps. Illalla suoritan arvonnan :)

4 kommenttia:

  1. Minä haluan iän :) ps. Me ollaan muuten samanikäisiä ja ollaan oltu lukiossa samaan aikaan, mutta mä menin Oulusta Haukiputaan lukioon (en tiedä mikä päähänpisto oli :D )

    VastaaPoista
  2. Heh, nyt mua kiinnostaa missä olet yläasteen käynyt :D
    Asutko sä vieläki jossain täälläpäin??

    Annan sulle iäksi 22 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, no mä olen ollut pohjoispuolella pahamaineisella T:llä alkavan paikan koulus, hoksaatko? Missä sinä? Asutaan kyllä täälläpäin, viereisessä kunnassa kyllä nyt :)

      Poista
    2. Hoksaan kyllä :) Ei sitten samassa olla oltu. Itse siitä jonku matkan päässä R:llä alkavassa koulusssa :)

      Poista