sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Nainen blogin takana

Ensiksi Tervetuloa lukijaksi Lumihelmi-blogin Jenna.
Jos Jennan blogi ei ole vielä tuttu, niin kannattaa käydä kurkkaamassa :)

Olen toisinaan miettinyt pitäisikö minun bloggaajana julkistaa omat kasvoni.
Välillä myös toisissa blogeissa on tätä samaa mietitty.
Onko blogin lukeminen mielyttävämpää jos kirjoittaja ikäänkuin tulee näkyväksi oman kuvan kautta.
Minusta ei paljon kuvia edes ole, kun yleensä olen se ihminen joka meillä on kameran takana.
Yritin ottaa peilin kautta itsestäni kuvaa, mutta jotenkin epätoivoista se on.
Miten muotibloggaajat siinä onnistuvat niin hyvin!?

Itse tykkään kyllä molemmista blogeista, näkyykö kasvot bloggaajasta vai ei.
Jonkinlainen kunnioitus on kuitenkin niitä bloggaajia kohtaan,
jotka uskaltavat myös kasvonsa paljastaa.

Tässä pieni pala minusta.
Voi olla, että tulen tämän poistamaan jossain vaiheessa, kun jos epävarmuus iskee.
Katsotaan :)

 
Uusia lukijoita on tullut paljon lisää, niin kerron taas että minulle saa ehdotella postausideoita.
Välillä oma pää voi lyödä tyhjää. Eikä välttämättä osaa ajatella, mitä te lukijat haluaisitte lukea.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! <3

20 kommenttia:

  1. Kiva että paljastit itsesi :) Mäkin olen monesti miettinyt asiaa, mutta en ole vielä rohkaistunut...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, voi olla että huomenna fiilis on toinen ja kuva on pois :D

      Poista
  2. OI, kiva nähdä kasvosi !! :)))))

    Mukavaa iltaa!!

    VastaaPoista
  3. Kiva nähdä kasvot kameran takana. Mutta itse en kyllä ihan vielä aio tuohon ryhtyä. Olen niin tuore blogaaja, että katsellaan nyt ensin, miten tämä tästä lähtee;)
    Ihanaa sunnuntai-iltaa sinne, sinä rohkea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä tänään rohkea voi ollakin huomenna jo arkajalka ja poistaa kuvan :D

      Poista
  4. Kiitos!<3 Mukavaa nähdä kasvosi :)
    Itse inhoan olla kuvattavana, kameran takana oleminen on taas niin paljon mieluisampaa! Olen miettinyt tuota samaa, miten ihmeessä muotibloggaajat onnistuvat ottamaan peilin kautta kuvia itsestään?! Kenties sekin vaatisi vain opettelua :) ja niinhän sitä sanotaan, että harjoitus tekee mestarin! Oikein hyvää illan jatkoa sinulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin!

      Tuo oli kyllä yllättävän vaikeaa. Lisäksi toinen neiti vaan naureskeli äidille ja antoi kommentteja, muttei voinut kuvaa ottaa. Tulipa ainakin hymy. Joissakin kuvissa myös makea nauru.

      Poista
  5. Tosi kiva nähdä kasvot blogin takana! <3 Itse olen pohtinut samaa asiaa, näyttääkö kasvot (kokonaan) vai ei. Vaikea aihe. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä vaikea aihe. Asioilla monta puolta. Voi olla että itselläkin tämä vaan hetkellisesti.

      Poista
  6. Minulla on yhden tili kaappauksen jälkeen periaate etten laita kasvokuvaani nettiin. Muuten ihan jees idea. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt menit pelottelemaan ;) Toisaalta itselläni fbssa jopa omalla nimelläni kuva.

      Poista
    2. Monta kertaa olen kyllä meinannut laittaa kuvan. Mut hei arvaa mitä?
      Minä kuvittelin sinulle vaaleat pitkät hiukset, mutta totuus olikin ruskeat. :) Hyvän kuvan olet saanut otettua.

      Poista
    3. Se on jännä, miten ihmisistä muodostaa mielikuvan omassa päässä ja totuus voi ollakin aivan toinen :)
      Sen oon myös huomannut että monet ei osaa yhdistää tyttöjä ja minua yhteen, kun olen niin tumma verrattuna niihin (tosin molemmilla alkanut hiukset tummumaan).

      Poista
  7. Ehdottomasti tykkään itse kasvollisista blogeista, mutta muutenkin seurailen ns. elämänmakuisia blogeja mielummin. :)

    Ymmärrän toki senkin jos "omalla naamallaan" ei halua kirjoittaa, mutta eipä sitä kannata liian hysteeriksi alkaa kuvienkaan suhteen. :)

    ilman kasvoja blogi jää helposti, no vähän kasvottomaksi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän ne jää. Kiva nähdä kasvot niiden tekstien takaa.

      Poista
  8. Kiva nähdä! =) Saa nähdä tuleeko tästä "paljastelusta" nyt oikein buumi.;D Itse en ainakaan vielä uskalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saapa nähdä :D Rohkeasti sinäkin vaan kuvaa näytille ;) Olisi kiva nähdä oletko sellainen miksi olen sinut ajatellut.

      Poista