lauantai 16. maaliskuuta 2013

Uusi haave toteutuneen tilalle

Kun yhden haaveen saa toteutettua, niin laitetaan uusi haave näkyville.

Aikaisemmin minulla ollut haaveena kartell stone.
Paikaksi luultavasti tulisi meidän aikuisten makuuhuone.

Kuvat stockmann

Nyt olen ihastunut myös TamTamiin. Upea!
Ajattelin niiden kaikkien olevan saman hintaisia,
mutta näinhän ei olekaan.

 Olen kyllä miettinyt myös Coponbilia makuuhuoneen yöpöydäksi.
Siinä olisi kivasti myös säilytystilaa.

Näissä kaikissa olisi sitä jotain :)

Aurinkoista lauantaita!


6 kommenttia:

  1. Aina pitää haaveita olla :) Ihanaa lauantaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Ne kantaa :) Ihanaa lauantaita myös sinne! <3

      Poista
  2. Upeita haaveita! <3 Myös mun suosikkeja.;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todella upeita. Vielä kun joskus joku noista haaveista toteutuisi :)

      Poista
  3. Omakin haave oli kauan tuo Stone, kunnes kävimme viikolla Vepsäläisellä ja poikaystävä tilasi sen minulle etukäteis-synttärilahjaksi <3 Se pitäisi kotiutua ensi viikolla, iiiihanaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oijoi, mistä tuollaisia poikaystäviä saa ;D Mä en oo kai kouluttanut tarpeeksi tuota ukko-kultaani.

      Poista